مجله بسیار زیبای فرهنگ وهنر

مجله بسیار زیبای فرهنگ وهنر

مجله استثنائی فرهنگ و هنر

 



حضور رضا صادقی و مازیار فلاحی در آلبومهای آینده احسان خواجه امیری

حضور رضا صادقی و مازیار فلاحی در آلبومهای آینده احسان خواجه امیری

آلبوم جدید احسان خواجه امیری آ«عاشقانه هاآ» نام دارد که کمتراز دو هفته دیگر به بازار موسیقی می آید.

احسان خواجه امیری خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ که تا به امروز توانسته آلبوم های موفق و اجراهای خوبی داشته باشد در سال جدید تصمیم دارد آ«عاشقانه هاآ» را به هوادارنش تقدیم کند. این خواننده چندی پیش اجرای خوبی را در نروژ برگزار کرد و تصمیم دارد این بار  برای دوستداران احسان در تهران به روی صحنه برود.

زایا سلیمان، رهبر ارکستراحسان خواجه امیری درباره اجراهای جدید احسان گفت: به یاری خدا تصمیم داریم اوایل آبان ماه کنسرتی را در برج میلاد برگزار کنیم اما تاریخ اجرا مشخص نشده است.وی افزود: این برنامه بعد از کنسرت های استرالیا،آلمان و لندن اجرا خواهد شد.

سلیمان اظهار داشت: دراجرای تهران 4 نفر نوازنده جدید خواهیم داشت که شامل سازهای بوزوکی ، گیتار آکوستیک، ترومپت، پرکاشن و تنبک می باشد.

وی درباره حضور اعضای ارکستر در کنسرت های خارج از ایران گفت: در کنسرت استرالیا آقای بهادر زاده(نوازنده کیبورد) و نوازنده نی و ویلون حضور خواهند داشت، در کنسرت لندن هومن نامداری حضور دارد و به علت محدودیت اخذ ویزا نوازنده نی شرکت نمی کند در برنامه آلمان علاوه بر افراد نامبرده شد آقای امامی و آقای هزارخانی نیز حضور دارند.

رهبر ارکستر احسان خواجه امیری درباره آلبوم جدید این خواننده اظهار داشت: آلبوم جدید احسان خواجه امیری آ«عاشقانه هاآ» نام دارد که کمتراز دو هفته دیگر به بازارموسیقی می آید.وی افزود: این آلبوم 10 قطعه دارد و سبک آن تقریبا شبیه آلبوم آ«سلام آخرآ» می باشد. بیشتر قطعات این آلبوم را آقای هومن نامداری تنظیم کرده است البته علاوه بر ایشان سیروان خسروی نیز در تنظیمات این آلبوم با ما همکاری داشته است. همچنین ملودی سازی این کار با همکاری علیرضا افکاری بوده است و ترانه سرای آن روزبه بمانی می باشد.

زایا سلیمان درباره حضور خواننده میهمان در آلبوم گفت: در حال حاضر تقریبا یک سال از ضبط و جمع آوری این آلبوم گذشته است و نزدیک به انتشار است دیگر هم نمی شود کاری کرد اما انشاالله در یک تک ترک یا در آلبوم بعدی احسان حتما یک خواننده میهمان حضور خواهد داشت.

وی درباره خوانندگان میهمان و پیشنهادی اظهار داشت: در این باره نظرات مختلف است اما بیشتر نظرات مبنی بر همکاری با مازیار فلاحی و رضا صادقی است.سلیمان تصریح کرد: البته ناگفته نماند آقای بهادرزاده نوازنده کیبورد گروه که جزو خواننده های برتر سال 86 موسیقی معرفی شده اند نیز جزو الویت های خواننده میهمان می باشند منتهی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.این رهبر ارکستر در پایان افزود: برای انتخاب یک خواننده میهمان اول باید ترانه انتخاب شود تا ببینیم متن به صدای کدام خواننده نزدیک تر است

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

نيوشا ضيغمي در تلويزيون/ پخش آ«راستش را بگوآ» يك ماه ديگر آغاز مي‌شود

پخش سريال آ«راستش را بگوآ» از 23 مهر ماه در شبكه اول سيما آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌، تدوين و مراحل فني اين سريال به پايان رسيده و همه قسمت‌هاي آن به شبكه اول تحويل داده شده است.

اين سريال با بازي آتيلا پسياني، امير آقايي‌، دانيال عبادي،‌ حسن پورشيرازي‌ و نيوشا ضيغمي يكي از گزينه‌هاي پخش شبكه اول در ماه رمضان امسال بود كه بنا به صلاح‌ديد مسؤولان شبكه اول قرار است از 23 مهر ماه در باكس سريالي شبكه اول ـ ساعت 22 ـ به صورت هر شبي روي آنتن برود.

داستان آ«راستش را بگوآ» كه با همكاري متروي تهران توليد مي‌شود، درباره‌ي پسر جواني است كه در حين كار بر روي پايان‌نامه دانشگاهي‌اش متوجه برخي مفاهيم اخلاقي مثل دروغ و راستگويي مي‌شود.

اين سريال را محمدرضا آهنج كارگرداني كرده و تهيه‌كنندگي آن نيز بر عهده‌ي فاطمه ثمرقندي بوده است.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

گلشیفته فراهانی: فاجعه بود/ پدرم از برهنه شدنم خوشحال شد

 من الان شيطان هستم

گلشیفته فراهانی: فاجعه بود/ پدرم از برهنه شدنم خوشحال شد/ خانواده ام را گروگان می گیرند/ در سینمای ایران بدتر از سگ با تو رفتار مي‌كنند

گلشیفته فراهانی در تازه ترین اظهارات خود درباره حرکت غیر اخلاقی اش توضیحاتی عجیب و البته متناقض و ایضا مضحک ابراز کرده است. او در گفتگویی با روزنامه گاردین به بیان نظرات خاص و شاذ خود  درباره ایران و فضای اجتماعی آن و هم چنین سینما پرداخته است و از سینمای ایران به عنوان شکنجه گاه یاد کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آ«انتخابآ» به نقل از فردا ؛ روایت روزنامه گاردین از عمل وی اما اینچنین آغاز می شود ؛

آ« فراهاني در ويدئويي سياه و سفيد همراه با آ«اميدهاي جوانآ» سينماي فرانسه، كه تعدادشان به 30 نفر مي‌رسيد، حاضر شد تا آ«سزارزآ» را تبليغ كند. سزارز آ«اسكار فرانسوي‌هاآ» است و او در اين مراسم بازي نقشي كه در كمدي موفق آ«سي‌تو موئق، ژت‌توآ» (اگر بميري مي‌كشمت!) داشت، نامزد دريافت جايزه شده بود. در اين تبليغ از هر يك از هنرپيشگان خواسته شد يكي از لباس‌هاي خود را از تن خارج كنند تا آ«جسماً و روحاًآ» هنر خود را به نمايش بگذارند. فراهاني تصميم گرفت (....)را در معرض نمايش قرار دهد و در اين حال گفت: آ«من به روياهاي شما تجسم مي‌بخشم.آ» اما آنچه پس از اين حادثه در ايران اتفاق افتاد مشابه زلزله‌اي فرهنگي بود.آ»

گاردین در توصیف وضعیت فراهانی پس از نقل این امر نوشته است:آ« او در حالي كه سرش را در دستانش گرفته بود گفت: آ«فاجعه بود! دقيقاً نمي‌دانم چند ميليون نفر فرداي آن روز نام مرا در گوگل تايپ كردند، نمي‌خواهم بدانم...آ»

فراهاني در این مصاحبه با فرافکنی خاصی گفته است که  هرگز قصد شوكه كردن ايرانيان يا تحريك آنها را نداشته است. او گفت: آ«من از سياست متنفرم. اين كار من نيست. هميشه همين‌طور است كاري مي‌كني و ناگهان سياسي مي‌شود. مي‌دانستم مشكل است. اما من اكنون در فرانسه زندگي مي‌كنم و بايد اينجا فعاليت كنم. بالاخره يا در اينجا هستم يا نيستم. اين مساله براي من و خانواده‌ام و كل جامعه ايران شوك‌آور بود.

مساله خوب! اين است كه بحثي به راه افتاد كه در غير اين صورت هرگز پيش نمي‌آمد. من ديدم افرادي به من توهين مي‌كردند، بعضي پاسخ آنها را مي‌دادند و بعضي از من دفاع مي‌كردند و بعضي دوباره به من توهين مي‌كردند. د

رگيري‌هاي زيادي بين خانواده‌ها ايجاد شد....آ» و سپس حال و روز خانواده اش را چنین توصیف می کند:آ« خيلي بد بود. اين اولين باري بودكه آنها نتوانستند از من دفاع كنند. آتش چنان گسترده بود كه دامن آنها را نيز گرفت. من بايد بيشتر محتاط باشم. چون مي‌دانم آنها را گروگان! مي‌گيرند...

اما پس از مدتي به دليل پيشينه پدرم ـ كه خود را از طبقات پايين جامعه بالا كشيد ـ احساسات آنها تغيير كرد. پدرم مي‌ترسيد من حمايت مردم را از دست بدهم. زيرا مردم براي او بسيار مهم بودند. او همه زندگي‌اش را براي مردم جنگيد و همه چيز را فرداي آنها كرد. اما پس از يكي دو ماه متوجه شد مردم بيشتر به من احترام مي‌گذارند و خوشحال شد!!! ...من افتخار مي‌كنم كه يك ايراني هستم. به ويژه زن ايراني!!!آ»

فراهاني  در عین حال  اعترافاتی خاص از نحوه برخورد با وی در غرب و ابزاری  بودنش را  بیان داشته است . او می گوید :آ« تبعيد مانند مرگ است. به عمق آن نمي‌توان پي برد تا زماني كه دچارش شوي. تمام دنيا مي‌خواهد تو را در نقش قرباني ببيند و تو را به آن سو مي‌كشاند زيرا دوست دارد بدبختي تو را نظاره كند. به همين دليل است كه فرانسوي‌ها در مورد حوادثي چون سوريه بسيار حساس هستند.

مانند تماشاي فيلم مستهجني است كه در تو اين احساس را ايجاد مي‌كند كه از آنها خوشبخت‌تري، اما در واقع به آنها اهميتي نمي‌دهند. آنها مي‌گويند: آ«بياييد، ما از شما مراقبت مي‌كنيم، سپس از شما سوءاستفاده مي‌كنند و به شما پاسپورت نمي‌دهند. من تنها يك هنرپيشه هستم و مي‌خواهم فعاليت كنم.آ»

نکته تاسف آور دیگر در این گفتگو نگاه شیفته وار فراهانی به پاریس به عنوان یک شهر بی قید و بند است. او از زندگی بی قید در پاریس خشنود است و آن را اینچنین ابراز می کند:آ« براي اولين بار در زندگي خوشحالم كه زن هستم!

پاريس شما را از هر گناهي كه فكر مي‌كنيد به خاطر زن بودن مرتكب شده‌ايد رها مي‌سازد! شما را پاك مي‌كند و احساس آزادي مي‌كنيد!!آ» او  به روسري سفيدش اشاره می کند و مي‌گويد: آ«اين دوست قديمي من است، بزرگترين مشكل هنرپيشگان زن ايراني، دولت نيست بلكه دنياي بيرون است كه تصور مي‌كند ما با روسري از شكم مادر زاييده مي‌شويم!! به ليلا حاتمي نگاه كنيد. معمولاً پس از برنده شدن در مراسم اسكار (براي فيلم جدايي فرهادي) پيشنهادهاي كار زيادي به يك هنرپيشه ارايه مي‌شود، اما پيشنهادي به او نشده است در حالي كه او قادر است به چهار زبان صحبت كند.آ»

اما اوج این گفتگو در جایی است که فراهانی به همه گذشته خود و حتی سینمای ایرا پشت پا می زند و با الفاظی خاص از آن یاد می کند . او کار در سینمای ایران شکنجه شدن به شمار آورده و با بیانی خاص در خصوص عملکرد فرهادی کنایه ها و طعنه هایی صریحی را به زبان می آورد.فراهانی  از فيلمبرداري فيلم درباره الي مي‌گويد و اين كه فرهادي او را آ«شكنجهآ» مي‌كرد و او را مجبور مي‌كرد نيم ساعت در ساحل درياي خزر داد بزند و صبحانه آرد نخود بخورد تا صدايش در فيلمبرداري گرفته شود.

به دليل ضربه‌اي كه بازيگر ديگر در خلال فيلم به او وارد كرد، پرده گوشش سوراخ شد اما كارگردان اجازه نداد تا انتهاي روز بعد و پايان فيلمبرداري به بيمارستان برود. آنها ديگر از آن زمان با هم صحبت نكردند. فرهاني مي‌گويد: آ«او دوست من است اما نمي‌تواند با من صحبت كند. او از ايران خارج مي‌شود و دوباره برمي‌گردد. اما من الان شيطان هستم. شك يكي از ابزار كنترل آنهاست.آ» او مي‌گويد: آ«من از هر فيلمي كه بازي كردم زخمي در بدن دارم.آ» و آستين و شلوارش را بالا مي‌زند تا آنها را   نشان دهد و می گوید آنها بدتر از سگ با تو رفتار مي‌كنند. تو بايد مانند برده كار كني تا آنها را خشنود كني. اوضاع بايد اين گونه باشد. بايد در هر فيلمي احساس كني كه كار آخر توست.آ»

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

"قلب یخی" این بار به دولتشاهی رسید

سحر دولتشاهی به عنوان بازیگر به گروه مجموعه "قلب یخی" به کارگردانی سامان مقدم اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون کار تصویربرداری این مجموعه خانگی در لوکیشن اصلی فیلم اتوبان همت ادامه دارد و حدود ۴۵ روز دیگر کار به اتمام می رسد.

به تازگی نیز سحر دولتشاهی به جمع بازیگران پروژه اضافه شده است. دی وی دی اول از فصل سوم این مجموعه که قرار بود همزمان با عید فطر به بازار بیاید منتفی شد و قرار است با برنامه ریزی های انجام شده یک ماه دیگر توزیع می شود.

همچنین قرار بود قسمت هایی از این مجموعه به صورت سه بعدی گرفته شود که گویا این موضوع منتفی شده است. تبلیغات "قلب یخی" از هفته آینده در سطح شهر آغاز خواهد شد.

در قسمت سوم این مجموعه مهران مدیری، هدیه تهرانی، حسین یاری، طناز طباطبایی، رضا عطاران، سید مهرداد طباطبایی و... بازی می کنند

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان / بازیگر جدید فیلم آ«محمد (ص)آ» معرفی شد

داریوش فرهنگ در فیلمآ« محمد(ص)آ» به کارگردانی مجید مجیدی نقش ابوسفیان را ایفا می‌کند.
به گزارش روابط عمومی فیلم آ«محمد (ص)آ» فیلمبرداری این فیلم با انتخاب فرهنگ در نقش ابوسفیان و قرار گرفتن او مقابل دوربین مجیدی ادامه دارد.

تاکنون بازیگرانی چون مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، علیرضا شجاع‌نوری در نقش عبدالمطلب، محسن تنابنده در نفش ساموئل، مینا ساداتی در نقش آمنه، ساره بیات در نقش حلیمه و پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت‌اسد از آغاز فیلمبرداری مقابل دوربین رفته‌اند.


همچنین کار فیلمبرداری صحنه های مربوط به حضور ابوسفیان رو به اتمام است.

فیلمبرداری فیلم آ«محمد(ص)آ» در لوکیشن هایی چون شهرک سینمایی نور و استان کرمان صورت گرفته است. تازه ترین ساخته مجید مجیدی روایت زندگی خاتم انبیا (ص) در مقطع پیش از تولد تا 12 سالگی ایشان است.


این فیلم در موسسه سینمایی نورتابان تولید می شود و تهیه کنندگی آن را مهندس محمدمهدی حیدریان برعهده دارد....

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

فصل دوم سریال آ«ستایش» مقابل دوربین می‌رود

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی آ«ستایشآ» به کارگردانی سعید سلطانی به زودی آغاز می‌شود.

سعید سلطانی به خبرآنلاین گفت: آ«در حال حاضر در تدارک ساخت فصل دوم سریال آ«ستایشآ» هستم. هنوز فیلمنامه کامل نوشته نشده و به محض اینکه کارهای ابتدایی ساخت سریال به پایان برسد تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.آ»

نگارش فصل دوم این مجموعه توسط سعید مطلبی انجام می‌شود و در سری دوم قصه کاراکتر‌ها با گذر 20 سال در زمان حال روایت خواهد شد. فضای قصه مطابق با حال و هوای امروز جامعه خواهد بود.

داستان فصل اول آ«ستایشآ» حول محور دختری جوانی به نام ستایش است. محمد برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید. طاهر دوست محمد به او کمک می‌کند از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و طاهر درمی‌گیرد و...

نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند و... بازیگران این مجموعه هستند. سعید سلطانی مجموعه‌های آ«جوانیآ»، آ«پس از بارانآ»، آ«مامور بدرقهآ» و... را کارگردانی کرده است

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

نيوشا ضيغمي در تلويزيون/ پخش آ«راستش را بگوآ» يك ماه ديگر آغاز مي‌شود

پخش سريال آ«راستش را بگوآ» از 23 مهر ماه در شبكه اول سيما آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌، تدوين و مراحل فني اين سريال به پايان رسيده و همه قسمت‌هاي آن به شبكه اول تحويل داده شده است.

اين سريال با بازي آتيلا پسياني، امير آقايي‌، دانيال عبادي،‌ حسن پورشيرازي‌ و نيوشا ضيغمي يكي از گزينه‌هاي پخش شبكه اول در ماه رمضان امسال بود كه بنا به صلاح‌ديد مسؤولان شبكه اول قرار است از 23 مهر ماه در باكس سريالي شبكه اول ـ ساعت 22 ـ به صورت هر شبي روي آنتن برود.

داستان آ«راستش را بگوآ» كه با همكاري متروي تهران توليد مي‌شود، درباره‌ي پسر جواني است كه در حين كار بر روي پايان‌نامه دانشگاهي‌اش متوجه برخي مفاهيم اخلاقي مثل دروغ و راستگويي مي‌شود.

اين سريال را محمدرضا آهنج كارگرداني كرده و تهيه‌كنندگي آن نيز بر عهده‌ي فاطمه ثمرقندي بوده است.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: مجله استثنائی فرهنگ و هنر , فرهنگ و هنر , یامهدی , منتظران ظهور , یاباصالح المهدی , , حضور رضا صادقی و مازیار فلاحی در آلبومهای آینده احسان خواجه امیری , نيوشا ضيغمي در تلويزيون/ پخش آ«راستش را بگوآ» يك ماه ديگر آغاز مي‌شود , گلشیفته فراهانی: فاجعه بود/ پدرم از برهنه شدنم خوشحال شد , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : جعفر قاسمی
تاریخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: